פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, חוסר איכפתיות ועיקוב ברכבת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף חיפה מרכז_ סניף עכו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 18/9/2006 הייתי צריכה להגיע מתחנת עכו לתחנת חיפה לב המפרץ. כאשר הגעתי לתחנת עכו שאלתי את הקופית באיזה שעה יש רכבת ללב המפרץ והיא ענתה לי שבשעה 18:17, ואף קניתי את הכרטיס באמצעותה.
אולם, הרכבת לא עצרה בתחנת לב המפרץ ונאלצתי לרדת בתחנת חיפה מרכז.
בתחנת חיפה מרכז פניתי לסדרן שעמד בתחנה ושאלתי אותו מה עלי לעשות אז הוא אמר לי שזו בעיה שלי והייתי צריכה לבדוק בעצמי. מאחר והתשובה לא סיפקה אותי פניתי למנהל התחנה והוא באופן ציני ביותר שאל אותי אם אני רוצה שהוא יזמין לי מונית ספיישל (רעיון לא רע אך הוא לא יכול לעשות זאת). גם הוא זרק עלי את האשמה והציע לי להתלונן במחלקת פניות הציבור. האפשרות היחידה שעמדה לרשותי היא להמתין לרכבת שהייתה אמורה להגיע בשעה 18:55 ולחזור חזרה ללב המפרץ. כאשר ראיתי שהרכבת לא מגיעה בזמן שאלתי כרטיסן/ איש ביטחון בשם אמיר שישב בתחנה אם הוא יודע בכמה זמן הרכבת צפויה לאחר, והוא הגדיל ראש וענה לי שהוא לא יודע, כאשר שאלתי אותו אם הוא יכול לברר את זה בקשר הוא ענה לי שנגמרה לו הבטריה במירס (2 דקות קודם לכן הוא דיבר בו, ובלי שום קשר זו לא תשובה).
כתוצאה מאיחור הרכבת לא הצלחתי להגיע לפעילות בתשלום שאליה נרשמתי מבעוד מועד!!! ובנוסף לא קבלתי את שירות אותו ציפתי לקבל ותמורה לכספי מהרכבת!!!
+בזבוז זמן+ נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי, ונדרש בדק בית רציני, תשימו לב מי נותן פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה