פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן אינפורמציה שגויה ע"י עובדי הרכבת וכתוצאה מכך איחור ונזק. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.11.05 עליתי בשעה 1604 על רכבת בת"א מרכז מתוך כוונה להגיע לתחנת לב המפרץ. מאחר והרכבת אינה עוצרת בתחנה זו הייתי אמורה להחליף רכבת בתחנת חוף הכרמל. כשהתקרבנו לתחנת חוף הכרמל הודיע הכרוז פעמיים לנוסעים ללב המפרץ, חוצות המפרץ ועוד כי עליהם לרדת ולהמתין באותו רציף. כריזת התחנה הודיעה רק על רכבת למוצקין ללא ציון תחנות הביניים. ירדנו כמנין אנשים והמתנו לרכבת שהייתה צריכה לצאת בתוך 5 דקות. משנקפו הדקות והרכבת לא הגיעה, העלה ברור כי הרכבת אכן יצאה בזמן אך מרציף אחר. נתקענו בתחנה כחצי שעה עד לרכבת הבאה, שהייתה כמובן מלאה מאוד. התלוננו בפני מנהל התחנה שאפילו לא טרח להתנצל והפנה אותנו לפניות הציבור. כמובן שאחרתי מאוד להגיע ליעדי.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה