פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה קורה ברכבת ישראל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:



בערב חג ראש השנה הזמנתי את אמא שלי וחברתה, שתיהן קרובות לגיל 90, להתארח בביתי ברמת ישי.
להפתעתי הן הסכימו לבוא ברכבת, מתחנת אשדוד, ושמחתי מאוד שהן חסכו לי נסיעה מיוחדת ברכב. אולם הנסיעה שלהן הפכה לחוויה קשה ביותר.
הסיוט החל בבנימינה, כשהחליפו רכבת הן נאלצו לעמוד עד תחנת חוף כרמל. היה כל כך צפוף, שהן אף לא הצליחו להכנס לתוך הקרון, שם אולי היו מפנים להן מקום.
במוצאי החג הבאתי אותן לרכבת האחת והיחידה לאשדוד, בשעה 21:32 מתחנת לב המפרץ. הייתי משוכנע שהנהלת הרכבת תיערך למספר הנוסעים המשוער ותוסיף קרונות בהתאם. על מנת לודא שיהיה להן מקום ישיבה, עליתי עמן לרכבת, אבל מיד הבנתי שטעיתי. לא רק שלא היה מקום ישיבה, אחד העובדים שלהם נאבק עם הנוסעים ברציף שלא יעלו כי לא היה מקום אפילו בעמידה. אני תוהה מה קרה לכל הנוסעם בתחנות האחרות שלא יכלו לעלות.

השאלות הנשאלות עלידי הן:
1. האם הם לא יודעים לעשות חשבון?
2. האם הם אטומים לצרכי האזרחים אותם הם אמורים לשרת?
3 האם אין חוקים וכללי בטיחות בהסעת נוסעים ברכבת המגבילים את כמות האנשים העולים. הרי אנו יודעים מה גודל האסון במקרה של תאונה והיו לאחרונה כמה. ואם אין, האם לא אתם חייבים לקבוע כללי בטיחות.
4 האם הם לא כורתים את הענף עלו הם יושבים?

הרי לא מדובר בעלות כספית בלתי אפשרית להוסיף מספר קרונות או להוסיף רכבות.
לסיכום אין אני רוצה כרטיס חינם, כסף או כל הטבה כלשהי, גם לא מכתב התנצלות, אלא תשובה אמתית לשאלות שהעליתי.
ברצוני להזכירם שיש לנהוג בנו האזרחים הזקוקים לשרותם בכבוד בהגינות ולשמור על בטחוננו.
שמעון

נ.ב. מכתב זה נשלך לרכבת ישראל לפני יותר משבוע. בפניה טלפונית לברר אם הפקס הגיע נאמר שתוך חודש תשלך תשובה ????????

עלבון סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה