פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פספוס רכבת בגלל שהעובדים אינם בדלפק מכירת הכרטיסים נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.8.06 יצאנו לטיול לירושליים ביום החופשי שלנו. אנו הגענו לתחנת הרכבת בפ"ת תוך ידיעה שהרכבת הבאה תצא 5 דקות מאוחר יותר. הגעתי לקופה בכדי לרכוש זוג כרטיסים. להפתעתנו הקופה לא הייתה מאוישת. ביקשתי את עזרת העובדת ברכישת הכרטיסים, היא פנתה איתי למכונת הכרטיסים בכדי להנפיק את כרטיסים והסבירה שהיא צריכה לראות תעודת סטודנט ונעלמה מיד לאחר מכן. במקביל נכנסה עובדת אחרת לדלפק ואני ניגשתי אליה בכוונה לזרז את התהליך. ביקשתי לרכוש שני כרטיסים במחיר סטודנט, כאשר אני משלמת בכרטיס אשראי שהינו כרטיס הסטודנט של התאחדות הסטודנטים הארצית. הקופאית אמרה שכרטיס זה אינו כרטיס סטודנט וביקשה ממנה לחפש כרטיס סטודנט אחר. היא ביקשה גם לראות כרטיס סטודנט נוסף עבור הכרטיס השני שביקשנו לרכוש. חברי שלף בלא עיכוב את הכרטיס סטודנט שלו, אך להפתעתי נתקלנו בתשובה "אני מצטערת כבר הדפסתי אותם". מיותר לציין שבגלל עיכובים אלו פספסנו את הרכבת במספר שניות אחדות!!!
לאחר הפספוס המצער של הרכבת לירושלים חזרו לקופה וניסינו לברר לגבי הרכבת הבאה, שהייתה שעתיים אחר כך או רכבת אחרת שנסעה שעה מאוחר יותר דרך ת"א. אנו שביקשנו לנצל את כל יום החופשה לטיול, נאלצנו לבקש רכב מקרוב משפחה.
ביקשנו מהקופאית לקבל את כספינו חזרה, היא אמרה ש"אין דבר כזה" ושנוכל להשתמש בכרטיסים פעם אחרת. הסברנו שטין לנו כוונה לנסוע שוב ברכבת. הקופאית אמרה שמכיוון שעברנו בשער בדרך לרכבת שפספסנו, אין ביכולתה להחזיר לנו את כספינו אף לא בזיכוי בכרטיס האשראי. עלות כרטיסים שנרכשו:
סטודנט- 25.50 שקלים
מבוגר- 28.50 שקלים
סך הכול 54 שקלים שנגבו מסטודנטים עבור שירות שלא קיבלו !!

פנינו בכתב למחלקת פניות הציבור של החברה. תשובתם היא: לפנים משורת הדין, במידה והינכם מעוניינים להמיר את הכרטיסים אשר ברשותכם, בכרטיסי נסיעה אחרים לאחד מקווי רכבת ישראל האחרים (לצורך כך אנא העבירו אותם אלינו בדואר, לפי הכתובת המ"צ ופירוט הבקשה) ואנו נשתדל לעשות כן.

בפנייה שנייה אליהם קיבלנו לצערי את אותה התשובה.

אשמח להעביר פנייה נוספת דרך האתר
תודה
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של הכרטיסים בכרטיס האשראי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
תגובה:
בכבוד רב,
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה