פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מצד קופאית בסניף בית יהושע נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית יהושע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנדון בתחנת הרכבת בית יהושע קניתי כרטיס במכונה האוטמטית בכוונה לנסוע לראש העין. כיוון שאיני משתמשת בתדירות גבוהה בשירותי הרכבת, אין אני בקיאה בשימוש במכונות הכרטיסים האוטומטיות, ולכן בטעות יצא שקניתי כרטיס לבאר שבע שמחירו 38 ש"ח. לא עליתי מיד על הטעות, העברתי את הכרטיס ורצתי לרציף המתאים כדי לא להחמיץ את הרכבת (שהיתה אמורה להגיע בדקות אלו). ואז נתפנתי לבחון את העודף בידי, וגיליתי שהכרטיס לא נכון, ולכן גם המחיר הגבוה. פניתי לקופאית היושבת בתחנה וסיפרתי לה את קורותי. והיא הסבירה לי שכיוון שהעברתי כבר את הכרטיס, לא ניתן להחזיר לי את הכסף בתחנת בית יהושע, אלא עלי לקנות כרטיס נוסף לראש העין, ובתחנת ראש העין אזוכה על הכרטיס אותו העברתיח בטעות.
קניתי כרטיס נוסף, במחיר של 23 ש"ח לכיוון ראש העין.
הגעתי לראש העין, ופניתי, כפי שהוסבר לי, לקופאית בראש העין וביקשתי את ההחזר כמובטח. קופאית ראש העין הופתעה עד מאוד, ואף רגזה מדוע קופאית בית יהושע מפנה אליה בעיה זו (לא קרתה אצלה). קופאית ראש העין אף יצרה קשר עם זו בבית יהושע, והשורה התחתונה שךל השיחה היתה שעלי לפנות בכתב לפניות הציבור של רכבת ישראל.
על אף כעסי וזעמי על הטעיה זו, פניתי למחרת לפניות הציבור במכתב ושלחתי בפקס ווידאתי אף שהפקס הגיע.
כעבור מס ימים קיבלתי גלויה המאשרת קבלת התלונה ומס התלונה לפי רכבת ישראל היא: 28218.
ב-20/9 פניתי אליהם טלפונית - תשובתם היתה שיש מלחמה
ב-15/10 פניתי אליהם טלפונית - קארין ענתה ואמרה שאין בכלל תלונה כזו ונתבקשתי לשלוח שוב - נתתי את מס' התלונה והסתבר שהיא בידם - ואז אמרו לי לחכות לחזרתם אלי תוך מס' ימים.
עד היום - יותר מ-3 חודשים - עדיין אין תשובה מצידם.
אם לכתחילא היו אומרים לי שזו בעיה שלי שטעיתי, הרי שיכלתי להשתמש בכרטיס שכבר קניתי עם הפסד של 15 ש"ח (ההפרש), אולם העובדה ששיכנעו אותי לקנות כרטיס נוסף הביאה להפסד של 38 ש"ח (בנוסף על מחיר הכרטיס) בנוסף לכל הטלפונים וזמני ההמתנה שנאלצתי לשלם.
כל הרשימה:זלזול, כסף, עלבון, זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
תגובה:
בכבוד רב,
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה