פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס חופשי חודשי פגום אשר לא מוחלף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בנימינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב המכתב אשר נכתב לפניות הציבור של הרכבת:
הנדון: החלפת כרטיס רכבת פגום


בתאריך ה- 29/10/06 רכשתי בתחנת הרכבת בנימינה כרטיס נסיעה חופשי חודשי לתל אביב משולב עם חופשי חודשי דן.
אני עובדת בתל אביב ונוסעת יום יום ברכבת ישראל הלוך ושוב בנימינה- תל אביב.
כרטיס הנסיעה עולה לי בכל חודש 632 ₪. איכות הנייר של הכרטיס זהה לאיכותו של כרטיס של נסיעה חד פעמית למרות עלותו הגבוהה. את הכרטיס אני מחזיקה תמיד בארנק ולכן אין כל סיבה שיתקמט או ייפגם כבר ב- 9 לחודש.
עלותו הגבוהה של הכרטיס הייתה יכולה לאפשר הנפקת כרטיס עמיד יותר אשר יכול היה להחזיק מעמד במשך כל החודש ולא להיפגם לאחר מספר ימים כה מועטים.
ביום חמישי ה- 9/11/06 פניתי למנהל התחנה והתלוננתי על כך שהכרטיס לא עובר נענתי בכך שלא ניתן להנפיק כרטיס חדש עקב השת"פ של רכבת ישראל עם חברת דן.
ביום ראשון ה- 12/11/06 התקשרתי לנציגת פניות הציבור- שוחחתי עם שיקמה ונענתי בכך שאין פיתרון לבעיה!!!
אני חושבת שזאת תקלה מאוד חמורה ולא מוצדקת בעליל שבכל כניסה למתחם הרכבת אני צריכה להיעזר בנציג שיכניס אותי. אך בימים בהם אני חוזרת מאוחר לתחנת פרדס חנה אין כלל נציג שיאפשר כניסתי למתחם ואני צריכה לקפוץ מעל המעבר בזמן שרכשתי כרטיס במחיר מלא!
כמו כן בכוונתי להציג תלונה זו לכל גורם שישמח לפרסם את טענותיי, וכפי שהבנתי מנציגת פניות הציבור של רכבת ישראל, גם של רבים אחרים.
אשמח לקבל מענה ובעיקר פיתרון לבעיה החמורה הזאת ולעוגמת הנפש.
אני חושבת שאני זכאית לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה ונגרמת לי, מספר הטלפונים שביצעתי וכן זמני היקר.
כמו כן חשוב לזכור שמדובר בכרטיס שעלות הנפקתו עבורכם מוערכת בכמה אגורות, לעומת זאת אני שילמתי כמה מאות שקלים- כולי תקווה שבאפשרותכם למצוא פתרון הולם ומניח דעת לסוגיה הנ"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת כרטיס ופיצוי כספי על עוגמת הנפש, הזמן וטירטו פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה פניות הציבור - ר שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה