פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי עבור כרטיס חופשי חודשי המתעכב כבר חודשיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תלנת ת"א מרכז, ת.ד 18085,מיקוד: 61180 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתום המלחמה בצפון פירסמה הנהלת רכבת ישראל כי כל המחזיק כרטיס "חופשי חודשי" בקו לחיפה או צפונה מתקופת המלחמה יזכה לפיצוי כספי בגודל שני שליש מערך הכרטיס, מכיוון שבחודש זה היו מספר ימים בהם לא הופעלו רכבות לחיפה כלל, או שהגיעו רק עד בנימינה.
מכיוון שברשותי כרטיס רכבת "חופשי חודשי"משולב (עם אוטובוסי דן בת"א), לפי הנוהל כפי שפורט באתר האינטרנט של הרכבת שלחתי את הכרטיס בדואר רשום למחלקת "פניות הציבור".
בתאריך 28.9 קיבלתי תשובה כי "תלונתי התקבלה והועברה לטיפול הגורמים המקצועיים", מספר הפנייה 29886
כמעט חודשיים חלפו (מאז פנייתי), וטרם זכיתי לקבל את הפיצוי.
ברצוני לציין שמי שהחזיק בידיו כרטיס רגיל (ולא משולב) קיבל את הפיצוי (כספי או כרטיס חדש לחודש אחר) בתחנת הרכבת עצמה, ובאופן מיידי.
דווקא מי שפנה לפניות הציבור זוכה ליחס איטי (אם בכלל), מה שנראה לי קצת תמוה.
ברצוני עוד לציין, כי פנייתי ל"פניות הציבור" אינה חריגה בתוכנה ובכך כביכול דורשת טיפול מורכב הגורם לעיכוב- סה"כ פעלתי לפי הנוהל שהוציאה רכבת ישראל בנוגע לפיצוי בעלי כרטיס משולב.
אבקש לקבל את הפיצוי כפי שקבעה הנהלת הרכבת. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,

תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה