פיצוי עבור כרטיס חופשי חודשי המתעכב כבר חודשיים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תלנת ת"א מרכז, ת.ד 18085,מיקוד: 61180 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתום המלחמה בצפון פירסמה הנהלת רכבת ישראל כי כל המחזיק כרטיס "חופשי חודשי" בקו לחיפה או צפונה מתקופת המלחמה יזכה לפיצוי כספי בגודל שני שליש מערך הכרטיס, מכיוון שבחודש זה היו מספר ימים בהם לא הופעלו רכבות לחיפה כלל, או שהגיעו רק עד בנימינה.
מכיוון שברשותי כרטיס רכבת "חופשי חודשי"משולב (עם אוטובוסי דן בת"א), לפי הנוהל כפי שפורט באתר האינטרנט של הרכבת שלחתי את הכרטיס בדואר רשום למחלקת "פניות הציבור".
בתאריך 28.9 קיבלתי תשובה כי "תלונתי התקבלה והועברה לטיפול הגורמים המקצועיים", מספר הפנייה 29886
כמעט חודשיים חלפו (מאז פנייתי), וטרם זכיתי לקבל את הפיצוי.
ברצוני לציין שמי שהחזיק בידיו כרטיס רגיל (ולא משולב) קיבל את הפיצוי (כספי או כרטיס חדש לחודש אחר) בתחנת הרכבת עצמה, ובאופן מיידי.
דווקא מי שפנה לפניות הציבור זוכה ליחס איטי (אם בכלל), מה שנראה לי קצת תמוה.
ברצוני עוד לציין, כי פנייתי ל"פניות הציבור" אינה חריגה בתוכנה ובכך כביכול דורשת טיפול מורכב הגורם לעיכוב- סה"כ פעלתי לפי הנוהל שהוציאה רכבת ישראל בנוגע לפיצוי בעלי כרטיס משולב.
|
אבקש לקבל את הפיצוי כפי שקבעה הנהלת הרכבת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|