|
|
|
|
|
|
עיכוב בהגעת הרכבת ליעדה בשעה וחצי. |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בידי גלויה של רכבת ישראל מתאריך 24 לאוגוסט 2005 בתשובה לפנייתי ומספרה 22222 עד היום לא קיבלתי כל תשובה עינינית בנוגע לתלונתי . מדוע לוקח לגוף גדול כמו שלכם לענות ולספק את הלקוח בתשובה או פיצוי שנתיים.....אולי עכשיו מישהו יתעורר ויענה לתלונתי . אני פשוט לא מוכנה לוותר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי מהיר ולאלתר ופיצוי גדול על הזמו שחיכיתי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל |
תגובה: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|