פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רכבת בכשעתיים,הטעיית ציבור הנוסעים הטעם הנהלת הרכבת ופקחיה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

1.ביום רביעי 21/2/2007 יצאתי מוקדם מהעבודה (הפסדתי 2 שעות בעבודה) כדי לצאת מוקדם מת"א לקרית מוצקין
רציתי לעלות על הרכבת של 15:57 מתחנת השלום – ישירה לקרית מוצקין,בעודי מחכה על הרציף,הרכבת אינה מגיעה והיה איחור כבר של רבע שעה,לא הודיעו כלום על האיחור בקריזה, ראיתי את הפקח – לא ראיתי את שמו,ניגשתי אליו לשאול מה קורה עם הרכבת – ברוב חוצפתו ,(אני לא מתפלאת כלל כי ככה נראית כל רכבת ישראל) ענה לי "אני לא בתפקיד" ,כשנוח לכם אתם ךא בתפקיד,לפי ידיעתי אדם שלובש את מדי הרכבת ונמצא עם תיק הרכבת אמור להיות בתפקיד.




2.אחרי איחור שלא הודיעו עליו, הגיעה לבסוף הרכבת ונסעה מאד מאד לאט בתחנת האוניברסיטה נעצרה, אנשים אמרו שמאשקלון הרכבת הזאת נסעה לאט וכבר אז ידעתם שיש תקלה ובכל זאת הולכתם שולל את הציבור ונתתם לציבור להבין שהרכבת אכן תהיה ישירה, במקום להוציא רכבת חלופית ותקינה ולתקן באותו רגע את העוול שגרמתם נתתם לרכבת להמשיך לסוע עד אוניברסיטת ת"א.

באוניברסיטת ת"א הרכבת נתקעה שוב,דלתות הרכבת היו סגורות לא ניתן היה לפותחן,הלכתי עד לנהג הקטר,שהיה מאד עצבני ולא הבין מה אנחנו רוצים בכלל ממנו, ביקשתי ממנו ומפקח אחר שהיה איתו שיודיעו לכם ושלפחות , כדי למזער במינימום את העוול שגרמתם לציבור ,לפחות תודיעו לרכבת המהירה לנהריה שהיתה אמורה לצאת
ב 16:13 שתכה באוניברסיטה כדי שנוכל לעבור לרציף (היה צורך לעלות במדרגות ולעבור רציף), הם אמרו שאין להם איך להודיע לכם וזה לא מתפקידם לעשות זאת.




3.עד 16:45 לא אמרו כלום לנוסעים, פתאום אמרו לנו לעבור לרכבת שהיתה אמורה ליסוע עד לחיפה, הקריזה באוניבסיטת ת"א הודיעה שהרכבת שנכנסת לרציף 5 תמשיך לא עד חיפה מרכז אלא עד הקריות ועד נהריה.




4.אנו הנוסעים התמימים המשכנו להאמין לכם,שוב הולכתם אותנו שולל

עלינו על הרכבת ופתאום בהרצליה הודיע הפקח שזאת רכבת מאספת והיא עצרה בכל תחנות הביניים – חדרה,פרדס חנה,נתניה,עתלית ובנימינה



5.לא רק שהיתה תקלה ושוב במקום למזער את הנזק,הולכתם את הציבור שולל שוב פעם,חסכתם רכבת פרברית לבנימינה על חשבון זמנו היקר של הציבור, אם כבר אנחנו מאחרים אז שנאחר עוד יותר זה לא הספיק לכם,פקח הרכבת אמר כיזאת החלטתה של הנהלת הרכבת




6.שוב הולכתם שולל את הציבור בעתלית נאמר שהרכבת מסתיימת בחיפה ולא ממשיכה כפי שנאמר לנו בקריזה באוניברסיטת ת"א עד נהריה וכפי שנאמר בתחילת הנסיעה שהיא ממשיכה עד נהריה




7.בנוסף במקום למזער נזקים רק הגדלתם את הנזקים,בעתלית במקום להעלות את הנוסעים לרכבת הישירה יצאה ב 16:57 מתחנת השלום לקריצת מוצקין,הודעתם לרכבת שתחכה עוד כדי שהרכבת הישירה תעבור אותנו, אין גבול לזלזול לחוצפה שלכם בציבור הרכבת

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדוא"ל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה