פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של שעה וחצי בהגעת הרכבת ללא הודעה לנוסעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 4.3.2007 רכשנו אני ושני חבריי כרטיס לרכבת מתחנת - תל אביב ההגנה ל - קרית גת בשעה 22:00. לפי לוח הזמנים והמודיעין בתחנה, הרכבת היתה צריכה להגיע בשעה 22:15. בשעה 22:10 הושמעה הודעה בכריזה שהודיעה על עיכוב שבין 30 ל - 40 דקות בהגעת הרכבת לתחנה. בשעה 22:50 הגיעה רכבת לתחנה אך יעדה האחרון והבלעדי היה נתב"ג, כאשר שאלתי את עובד הרכבת שהיה בתוך אחד הקרונות מה קורה עם הרכבת לקרית גת הוא טען:
יש עיכוב ברכבת, אנחנו כמו שעון שוויצרי, שעון חול וכנראה שנשבר שעון החול.
שאלתי אם יש לו מידע מתי תגיע הרכבת לקרית גת, הוא אמר שאוטוטו היא מגיעה לתחנה ועליי לחכות כי אין לי ברירה.
באותו הרגע רציתי לפנות למנהל התחנה לקבלת תשובות אך לא הוא ולא אף עובד רכבת ישראל נכח בתחנה חוץ מכמה עובדי אבטחה שלא יכלו לעזור לי.

בפועל הרכבת הגיעה בשעה 23:45 !!!
שעה וחצי איחור, ללא שום הודעה / עדכון / מידע כלשהו על סיבת העיכוב או על כך שהיא מתעכבת "טיפה" יותר מההודעה הראשונית של 30 - 40 דקות.

- שעה וחצי של המתנה בתחנה ללא מידע אם בכלל תגיע רכבת מתישהו
- המתנה בחוץ בקור עד 23:45 מחשש שאם ניכנס פנימה אולי נפסיד את הרכבת
המיוחלת
- יחס מזלזל מצד עובד הרכבת
עלבון / בזבוז זמן / כספי סוג הנזק :
פיצוי כלשהוא והסבר איך קורה דבר כזה ולמה לא מיידעים את הנוסעים פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,

תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה