|
|
|
|
|
|
שילוט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 22/5/07 נסעתי בכביש 6 בנסיעה מצפון למחלף קסם שם ירדתי בכוונה להגיע לתחנת הרכבת הממוקמת קרוב למחלף. השילוט כדי להגיע לתחנה לא ברור והשילוט ביציאה מהתחנה כדי לעלות חזרה לכביש 6 פשוט לא קיים. המצב זהה, ואפילו יותר גרוע, כשמגיעים למחלף מדרום. אי אפשר להגיע לתחנת הרכבת מבלי לטעות בדרך.
בנוסף, השילוט שכן נמצא הוא בעברית בלבד. ישנם לא מעט אנשים בארץ שלא קוראים עברית.
|
תסכול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
לרכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
רכבת ישראל
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|