פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמות / גניבת תיק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני כחודש ימים נסעתי כמדי בוקר מתחנת חוף הכרמל לבית יהושע, בדרך אני מחליף רכבת בבנימינה.
התיק שלי הונח מתחת למושב.
משהתארגנתי לרדת בתחנת בנימינה גיליתי שהתיק נעלם.
התיק כלל מחשב נייד, משקפי קריאה, משקפי שמש וציוד אישי נוסף.
הודעתי מיד ברציף לכרטיסן והלה הפנה אותי למאבטח שעמד על הרציף.
הודעתי למאבטח שהתיק שלי נעלם כולל תיאור מדוייק של התיק, תכולתו ומקום מושבי ברכבת.
המאבטח דיבר במכשיר הקשר שלו, עדכן / התעדכן, ואמר לי לפנות למח' האבידות של הרכבת להמשך טיפול.
כך עשיתי.
במהלך חודש ימים התקשרתי מספר פעמים ביום למח' האבידות של הרכבת.
המשימה לא פשוטה שכן צריך לצלוח 3 משימות / שלבים בטרם יענו לך:
1. הטלפון תפוס שעות.
2. הטלפון מצלצל אבל אין מענה.
3. הטלפון מצלצל, עונים ומנתקים מיד.

משזוכים למענה (סוף סוף) מעברו השני של הקו נותנים לך מהר מאוד להבין שבמקרה הטוב הסיפור שלך לא מעניין.
כל פעולה מול מח' האבידות היתה ייזומה: בקשתי שיבררו עם הכטיסן, עם המאבטח,
עם מנהל תחנת בנימינה, תחנות נוספות בדרכה של הרכבת ועם התחנה האחרונה של הרכבת אם נמצא התיק.
משבקשתי את פרטי הכרטיסן והמאבטח כדי לפנות בעצמי נאמר לי שלא ניתן למסור מידע זה.
בצר ובייאוש (רב) בקשתי שירשמו את הטלפון שלי ושיעדכנו אותי.
נאמר לי כי התיק לא נמצא ושאין מה להתקשר...

לצערי כל נסיונותיי לא צלחו.
כספי סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם. תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה