פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גס רוח וכן אי תיפקוד נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.5.07 יום ב עליתי על הרכבת לכיוון תל אביב.הרכבת יצאה בשעה 5 בבוקר מחדרה,והייתה אמורה להגיע לנמל התעופה בן גוריון.מי שרצה להגיע לתחנת סבידור היה צריך להחליף רכבת.תלונתי מכוונת כלפי הפקח ברכבת,אשר לא הודיע על ההחלפה-ראיתי במו עיני שהוא נרדם- וכתוצאה מכך הגעתי לנתב"ג,ואיחרתי לעבודה.כמו כן כאשר שטחתי לפניו בנימוס את טענותיי,נעניתי בביטויים כגון "תן גז"וכו.כמו כן לא ענד תג זיהוי כך שלא יכולתי לזהות אותו.אפשר לברר בקלות מי הוא לפי השעה שבו יצאה הרכבת מחדרה .תודה רבה וכל הכבוד על היוזמה הברוכה.
כספי סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם. תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה