פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול והתעלמות מצד גוף פניות התציבור של רכבת ישראל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/05 נסעתי מתחנת הרכבת תל אביב מרכז ע"ש סבידור לתחנת בת גלים שבחיפה, ברכבת שהייתה צפויה לצאת בשעה 15:32 ולהגיע בשעה 16:37, שילמתי 24.50 ₪ עבור כרטיס מבוגר.
הרכבת איחרה בלמעלה מ-30 דקות (בשעה כזו נגמרה התחבורה הציבורית העירונית של אגד בתוך חיפה ונאלצתי לקחת מונית שעלתה ביוקר), לכן כתבתי מכתב מודפס בתאריך 1/10/05 למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל, צירפתי אליו את פרטי הרכבת שאיחרה ואת כרטיס הנסיעה, וביקשתי לקבל, על פי התקנות - פיצוי עבור הנסיעה שאיחרה.
המתנתי לתשובתם, אך היא לא הגיעה ולכן כתבתי אליהם מכתב בדואר האלקטרוני בתאריך 26/10/05 המפרט את המקרה שנית, ובו בקשה לפיצוי.
הרכבת זלזלה בי, וכלל לא התייחסה לאף אחד ממכתביי, והכרטיס אותו שלחתי אליהם להוכחה, כבר לא ברשותי.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה