זלזול והתעלמות מצד גוף פניות התציבור של רכבת ישראל |
נושא התלונה: |
יום שישי 23 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/9/05 נסעתי מתחנת הרכבת תל אביב מרכז ע"ש סבידור לתחנת בת גלים שבחיפה, ברכבת שהייתה צפויה לצאת בשעה 15:32 ולהגיע בשעה 16:37, שילמתי 24.50 ₪ עבור כרטיס מבוגר.
הרכבת איחרה בלמעלה מ-30 דקות (בשעה כזו נגמרה התחבורה הציבורית העירונית של אגד בתוך חיפה ונאלצתי לקחת מונית שעלתה ביוקר), לכן כתבתי מכתב מודפס בתאריך 1/10/05 למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל, צירפתי אליו את פרטי הרכבת שאיחרה ואת כרטיס הנסיעה, וביקשתי לקבל, על פי התקנות - פיצוי עבור הנסיעה שאיחרה.
המתנתי לתשובתם, אך היא לא הגיעה ולכן כתבתי אליהם מכתב בדואר האלקטרוני בתאריך 26/10/05 המפרט את המקרה שנית, ובו בקשה לפיצוי.
הרכבת זלזלה בי, וכלל לא התייחסה לאף אחד ממכתביי, והכרטיס אותו שלחתי אליהם להוכחה, כבר לא ברשותי.
|
|
|
|
|