פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לזלזל ולצפצף על הנוסעים נושא התלונה:
חדד שרית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2007\7\1 יצאתי מבאר שבע לתל אביב ברכבת בשעה של 6.34
נסיעה שאורכת כשעה ועשרים דקות נמשכה כשלוש שעות הרכבת נעצרה מספר פעמים למשך כ10 דקות בכל פעם כשכבר היגענו לנתב"ג הורידו אותנו מהרכבת
שהיתה של שתי קומות ומלאה והעבירו אותנו לרכבת אחרת של קומה אחת
עד לכאן עוד אפשר להבין
אבל כשהיגעתי לעלות לרכבת הדלת לא הצליחה להיפתח עד הסוף ואני עם עגלה ותינוקת
לא הצלחתי להידחק פנימה וסדרן שהיה במקום בתוך הרכבת אמר לי רגע אין שום בעיה ופשוט הרכבת התחילה לנסוע כשאני בפנים והעגלה בחוץ ונאלצתי לקפוץ החוצה תוך כדי נסיעה של הרכבת
נאלצתי לחכות ולעלות לרכבת אחרת ונסיעה של כשעה ועשרים ארכה כחמש וחצי שעות ויש לציין שאף אחד לא יכל לאמר לי איך אני נוסעת משם להרצליה
ולמודיעין אי אפשר להגיע כי זה מחוץ לאיזור הרכבת ומחייב בהחתמת הכרטיס
ואז ישנו צורך בכרטיס נוסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם והתנצלות על זילזול בנוסעים פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה