פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.7.07 עלינו בבנימינה על רכבת מספר 45 שהיתה צריכה להיות מהירה לת"א. הרכבת אחרה להגיע לבנימינה ב 8 דקות. היא היתה צריכה להגיע בשעה 9:52 ובמקום היא היגיעה בשעה 10:00.
כשהיגענו לאיזור נתניה הוודיעו שהיא תאסוף נוסעים בתחנה זו וכך קרה גם בבית יהושע. הדבר גרם לכך שהרבה נוסעים עמדו והצטופפו בקרונות.
הרכבת היתה צריכה להגיע לתחנת ת"א מרכז סבידור בשעה 10:23 אבל היגיעה באמת בשעה 10:56 (כל השעות הן לפי שעון הרכבת).
בתחנה טענו שהרכבת היתה צריכה להגיע ב 10:26 ושהיא היגיעה ב10:52 (מה שלא נכון. היא היתה צריכה להגיע ב 10:23 ולצאת מהתחנה ב 10:26) ולטענתם היא אחרה רק ב 24 דקות ולכן לא היגיע לנו פיצוי כספי משום שהם מפצים רק במקרה של איחור של 30 דקות ומעלה. כמו שהזכרתי הרכבת שלנו אחרה ב 33 דקות.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה