|
|
|
|
|
|
איחור ברכבת |
נושא התלונה: |
יום שלישי 03 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום 03.07.07 רכשתי כרטיס לרכבת מתחנת קריית קת ל – באר שבע מרכז בשעה 19:00. לפי לוח וזמנים והמודיעין בתחנה, הרכבת הייתה צריכה להגיע בשעה 19:03 ולהגיע לבאר שבע מרכז בשעה 19:42.
בשעה 19:05 הושמעה הודעה בכריזה שהודיעה על עיכוב של 15 דקות בהגעת הרכבת לתחנה.
בשעה 19:30 הגיעה הרכבת לקריית גת ולבאר שבע מרכז הגיעה בשעה 20:25.
אודה על טיפולכם בתלונה.
|
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|