יחס מזלזל וגנבת כסף |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב אני מצרף מכתב אשר נשלח היום למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל בעקבות בעיה שהייתה היום ורציתי שהיא תגיע גם אליכם על מנת שלא יתעלמו מהבעיה שנוצרה וגם אתם תטפלו בה.
לכב' מחלקת פניות הציבור - רכבת ישראל
הנני נוסע קבוע ברכבת ישראל עקב מגורים בחיפה ועבודה בת"א. היום כבכל יום עליתי בתחנת חיפה מרכז בשעה 06:10 על רכבת ישירה
לב"ש וירדתי בת"א הגנה. יש לי כרטיס חופשי חודשי בקו זה ובגלל שזוהי רכבת ישירה אני נדרש לשלם תוספת של 3 ₪. גם היום ביקש הכרטיסן, שלצערי
אינני זוכר את שמו, את התוספת ושילמתי לו כמו שאר הנוסעים את התוספת. בעודו לוקח כסף מלקוחות עצרה הרכבת בבנימינה והעלתה
נוסעים (כזכור זוהי רכבת ישרה). אמרתי לכרטיסן שכיוון שהרכבת עצרה בבנימינה, מה שלא אמור לקרות, אני רוצה את הכסף בחזרה. הכרטיסן
התעלם מהבקשה, ניסה לברר בקשר מדוע עצרנו והלך ללא תגובה לבקשתי ולבקשת מספר נוסעים נוספים. כמובן שהוא לא עבר שוב,
לפחות בקרון שלי. כמובן שהעצירה עיכבה את כל נוסעי הרכבת בדרכם לעבודה או לכל מקום אליו נסעו.
אני לא מדבר עת תקלות ועיכובים שמתרחשים בתנועת הרכבות לעיתים קרובות, מה שאני מעוניין לדעת הוא מדוע הכרטיסן (שוב אני מדגיש כי לא
הספקתי לראות את שמו, אבל אני בטוח שבדיקה קצרה אצלכם תיתן את התשובה) התעלם מבקשת הנוסעים להחזרת הכסף ואף לא חזר לאחר הברור לעשות זאת.
בד"כ כמו כולם לא הייתי מתכוון לעשות כלום בנידון אלא להוריד את הראש ולספוג את המצב כמו תמיד עד התקלה הבאה, אבל הפעם אני מתכוון
לשמור את כרטיס הנסיעה בסך 3 ₪ של תוספת רכבת ישירה ובפעם הבאה שיבקשו ממני תוספת זו על הרכבת אני אציג את כרטיס זה ומקווה
שכך יעשו כל נוסעי הרכבת אשר נמצאים במצב הנ"ל.
אני מקווה מאוד כי הכרטיסן אשר יראה את הכרטיס הנ"ל לא יגרום לבעיות וירצה תשלום נוסף כי אני לא אהיה מוכן לשלם, גם אם זה "רק" 3 ₪.
עופר שגב
טל: 054-5570444
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|