פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וגנבת כסף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני מצרף מכתב אשר נשלח היום למחלקת פניות הציבור של רכבת ישראל בעקבות בעיה שהייתה היום ורציתי שהיא תגיע גם אליכם על מנת שלא יתעלמו מהבעיה שנוצרה וגם אתם תטפלו בה.

לכב' מחלקת פניות הציבור - רכבת ישראל
הנני נוסע קבוע ברכבת ישראל עקב מגורים בחיפה ועבודה בת"א. היום כבכל יום עליתי בתחנת חיפה מרכז בשעה 06:10 על רכבת ישירה
לב"ש וירדתי בת"א הגנה. יש לי כרטיס חופשי חודשי בקו זה ובגלל שזוהי רכבת ישירה אני נדרש לשלם תוספת של 3 ₪. גם היום ביקש הכרטיסן, שלצערי
אינני זוכר את שמו, את התוספת ושילמתי לו כמו שאר הנוסעים את התוספת. בעודו לוקח כסף מלקוחות עצרה הרכבת בבנימינה והעלתה
נוסעים (כזכור זוהי רכבת ישרה). אמרתי לכרטיסן שכיוון שהרכבת עצרה בבנימינה, מה שלא אמור לקרות, אני רוצה את הכסף בחזרה. הכרטיסן
התעלם מהבקשה, ניסה לברר בקשר מדוע עצרנו והלך ללא תגובה לבקשתי ולבקשת מספר נוסעים נוספים. כמובן שהוא לא עבר שוב,
לפחות בקרון שלי. כמובן שהעצירה עיכבה את כל נוסעי הרכבת בדרכם לעבודה או לכל מקום אליו נסעו.
אני לא מדבר עת תקלות ועיכובים שמתרחשים בתנועת הרכבות לעיתים קרובות, מה שאני מעוניין לדעת הוא מדוע הכרטיסן (שוב אני מדגיש כי לא
הספקתי לראות את שמו, אבל אני בטוח שבדיקה קצרה אצלכם תיתן את התשובה) התעלם מבקשת הנוסעים להחזרת הכסף ואף לא חזר לאחר הברור לעשות זאת.
בד"כ כמו כולם לא הייתי מתכוון לעשות כלום בנידון אלא להוריד את הראש ולספוג את המצב כמו תמיד עד התקלה הבאה, אבל הפעם אני מתכוון
לשמור את כרטיס הנסיעה בסך 3 ₪ של תוספת רכבת ישירה ובפעם הבאה שיבקשו ממני תוספת זו על הרכבת אני אציג את כרטיס זה ומקווה
שכך יעשו כל נוסעי הרכבת אשר נמצאים במצב הנ"ל.
אני מקווה מאוד כי הכרטיסן אשר יראה את הכרטיס הנ"ל לא יגרום לבעיות וירצה תשלום נוסף כי אני לא אהיה מוכן לשלם, גם אם זה "רק" 3 ₪.

עופר שגב
טל: 054-5570444




כספי סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם. בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב, תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה