פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי לקוני כרטיס חופשי חודשי בעת השבתת הרכבת לצורך עבודות תשתית(סה"כ 4 ימים) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכבת ישראל החליטה על 4 ימי השבתת קו ב"ש-קרית גת לצורך עבודות תשתית.
ברשותי כרטיס חופשי חודשי אשר נקנה מבועד מועד, אי לכך מצפה אני לקבל מרכבת ישראל החזר כספי.
לידיעתכם, פניתי ללשכת הממונה על פניות הציבור (יריב אגמון) ומצ"ב תשובתם:
"ברצוננו להודות לך על פנייתך לרכבת ישראל ולהשיב כמובן בחיוב על שאלתך.

קבל נא את התנצלותנו על אי הנוחות הזמנית, תודה על תשומת הלב והשבלנות ובתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות, משירותי רכבת ישראל.(שבלנות-טעות במקור)
אודה לכם אם תסייעו לי בסוגייה זו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 204 ש"ח לאלתר פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה