|
|
|
|
|
|
מקומות שמורים ברכבת ישראל - חבל על הכסף!!!! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מס' פעמים שיצא לי לנסוע ברכבת מת"א לנהריה, בגלל עומס ברכבות אני נוהג לרכוש כרטיס עם מקום שמור.
ברוב המקרים יושבים לי בכס וגם שלא בד"כ זה קרון שאפילו מזגן אין בו (כמו רכבת שיצאה ביום חמישי בשעה 10:23) והחזר אתם שואלים??? חח , הכרטיסן עוד מתווכח שהוא יכול להקים משפחה עם 5 ילדים ...חחח הוא לא הצליח.
אז עזבו אתכם, תסעו עם העם, חבל שהם ירוויחו עוד, גם ככה שרות איום ונורא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא מאמין שיעזוא אבל: להפריט את הרכבת לידיים פרטיות כדי שלא יהיה מונופול, תהי התחרות על השירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|