פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקומות שמורים ברכבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע לא ניתן לקנות כרטיס שמור ברכבת- 5 ש"ח , ולעומת זאת, כן ניתן לגבות בזמן נסיעה 3 ש"ח עבור נסיעה ברכבת מהירה.
אם אפשר לגבות עבור האחד, ניתן לגבות גם עבור השני ובכך למנוע עגמת נפש בעיקר כאשר מדובר באוכלוסיה המבוגרת. (מה גם שהקרון השמור נשאר ריק לאורך כל הנסיעה והנוסעים נאלצים להצטופף במעברים ולדרוך האחד על השני).
עוגמת נפש סוג הנזק :
מופיע בגוף התלונה- והוא פשוט ביותר! פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה