פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים קבועים בקו תל אביב- אשקלון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב.
אני נוסע קבוע ברכבת בקו אשקלון תל אביב מרכז. אינני מתווכח עם העובדה שהכי נוח ושקט להגיע ברכבת לכל מקום, ובפרט למרכז הארץ בשעות השיא. אני נוסע כל יום ברכבת, ומגיע בבוקר לעבודה תוך זמן קצר. אולם, עליי גם לעשות את המסלול ההפוך בערב. דווקא על הדרך חזרה יש לי מספר נקודות להגיד. לעתים קרובות, בין תחנות רחובות- יבנה, אני, כמו שאר הנוסעים, זוכה לשמוע את הכריזה של הפקח שמודיע, שרכבת תתעכב מספר דקות עקב מפגש רכבות. אפשר להבין אילו זה היה קורה פעם בהרבה זמן, אך זה קורה לעיתים קרובות, והשבועה זה עבר את השיא. כל הרכבות שנסעו בקו ת''א- אשקלון (יציאתי מתל אביב מרכז ב18.02, 18.41, 19.02), איחרו לתחנת אשקלון ב10-20 דקות. את רכבת אחד המתנו באופן קבוע בתחנת רחובות ולעוד אחד בקטע שבין רחובות ליבנה. בעת הגעתה של רכבת לאשקלון, האוטובוס (קו 18 של אגד) שמיועד במיוחד להסיע את הנוסעים של הרכבת, לא התייחס לאיחור ונסע. בשיחה שערכתי עם כמה נהגים, הבנתי שיש סדרן בתחנה מרכזית אשקלון שקובע להם מה לעשות. כל הנוסעים של הרכבת נאלצו להמתין לאוטובוס הבא חצי שעה או שעה- תלוי איזה רכבת איחרה (אחד מגיעה בשעה עגולה ו40 דקות, השנייה בשעה עגולה), או לקחת מונית שעולה 25 ₪ . אז מה יוצא? 22.5 ₪ כרטיס ת''א-אשקלון ו25 ₪ מונית- זה כמעט 50 ש''ח, ואז כל הדרך לוקחת כ- שעה וחצי אך יקרה מידי, או במקום מונית לשלם 3.50 ₪ לכרטיס באוטובוס ואז כל הנסיעה תצא שעתיים.
הזלזול הזה נמשך, למרות עבודות רבות שבוצעו במערכת בקרה ברכבת, כולל הפסקות תנועה בסופי שבוע, וכשלון בדבר נמשך.
אני מבקש את כל הגורמים, שאליהם מיועד מכתב זה לקחת חלק בנושא ולפעול להפסקתו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


תגובה:



תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה