התנהגות בלתי הולמת וגביית כסף שלא לצורך |
נושא התלונה: |
מיניאלי ישראל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנדון:1. התנהגות בלתי הולמת של מר איטח דוד
2. החזר כספי
להלן פרטי האירוע : 29/07/2007, ביציאתי מנתב"ג קניתי ( עקב חוסר ידיעה ) כרטיס מנתב"ג לת"א בעודי צריך להגיע לראשל"צ. בשעה 17.45 לערך, בתחנת הרכבת "השלום". פניתי לקופה לברר את שעלי לעשות ונאמר לי לפנות למנהל.
פניתי, בנימוס ובשקט, למר איטח דויד שמיד עם תום הסברי פנה אלי בחוסר סבלנות ובהינף יד שלח אותי לקופה לקנות כרטיס נוסף.
לשאלתי באשר למחיר הכפול שעלי לשלם בעבור נסיעתי ל"ראשונים" ענה כי אין לו מה לעשות בעניין ושוב , בחוסר סבלנות מרובה, בהרמת קול, ובהינף יד שלח אותי שוב לקנות כרטיס חדש.
הקשיתי ושאלתי שוב, הכיצד בגין טעות אני צריך לשלם כפול, והאם יש לו אפשרות לחתום על הכרטיס, כך שבראשונים לא תתעורר בעיית יציאה ( ב"שלום" יכולתי להגיע לרכבת ההמשך) הרים קולו שוב, בחוסר נימוס וחוסר סבלנות וצעק עלי "אתה לא תגיד לי מה לעשות, לך מפה"
נא לטיפולכם המשמעתי ואודה לכם אם יוחזר לי כספי העודף ששולם לראשונים מת"א.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|