פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת וגביית כסף שלא לצורך נושא התלונה:
מיניאלי ישראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון:1. התנהגות בלתי הולמת של מר איטח דוד
2. החזר כספי

להלן פרטי האירוע : 29/07/2007, ביציאתי מנתב"ג קניתי ( עקב חוסר ידיעה ) כרטיס מנתב"ג לת"א בעודי צריך להגיע לראשל"צ. בשעה 17.45 לערך, בתחנת הרכבת "השלום". פניתי לקופה לברר את שעלי לעשות ונאמר לי לפנות למנהל.
פניתי, בנימוס ובשקט, למר איטח דויד שמיד עם תום הסברי פנה אלי בחוסר סבלנות ובהינף יד שלח אותי לקופה לקנות כרטיס נוסף.
לשאלתי באשר למחיר הכפול שעלי לשלם בעבור נסיעתי ל"ראשונים" ענה כי אין לו מה לעשות בעניין ושוב , בחוסר סבלנות מרובה, בהרמת קול, ובהינף יד שלח אותי שוב לקנות כרטיס חדש.
הקשיתי ושאלתי שוב, הכיצד בגין טעות אני צריך לשלם כפול, והאם יש לו אפשרות לחתום על הכרטיס, כך שבראשונים לא תתעורר בעיית יציאה ( ב"שלום" יכולתי להגיע לרכבת ההמשך) הרים קולו שוב, בחוסר נימוס וחוסר סבלנות וצעק עלי "אתה לא תגיד לי מה לעשות, לך מפה"

נא לטיפולכם המשמעתי ואודה לכם אם יוחזר לי כספי העודף ששולם לראשונים מת"א.

עלבון סוג הנזק :
התנצלות והחזר כספי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


תגובה:



תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה