פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול רכבות ו"קיצור" הקו ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
גודמן משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המייל ששלחתי לרכבת ישראל עם תיאור הבעיה:
"
שלום,
ביום שישי האחרון ( 16.3.07) הגעתי לתחנה בבנימינה (בשעה 7:30 בדיוק) ע"מ לנסוע ברכבת בשעה 7:32 לתל אביב מרכז. (אמורה להגיע לת"א מרכז ב 8:15)
ב 7:50 מיוזמתי (פניה למנהל התחנה) נודע לי כי רכבת זו (7:32 לתל אביב) בוטלה עקב תקלה, ואאלץ לנסוע ברכבת הבאה (8:03). (האם לא ראוי להודיע על ביטול???)
הרכבת שיצאה ב 8:03 הגיעה לתחנת ת"א אוניברסיטה ב 8:50 ושם נאמר כי הרכבת לא תמשיך.
לקחתי אוטובוס (דן קו 45) והגעתי לרכבת מרכז ב 9:20
בסיכומו של דבר איחור של מעל שעה (הפסדתי שיעור) ותשלום נוסף (5.10 ש"ח לדן)
לא אפרט בנוגע ליחס המחפיר מצד עובדי הרכבת לו זכינו... המעלה סימן שאלה לגבי השימוש ברכבת...
אודה על תגובתכם המהירה והעניינית
"
לאחר תכתובת ארוכה עם יריב אגמון הממונה על פניות הציבור, רכבת ישראל עמדה על כך שהיא מציעה לי כרטיס נסיעה כזיכוי, ללא שום דבר המתייחס לזלזול, אבדן הזמן, וה(מעט) כסף נוסף שהוצאתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי ראוי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,

תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה