פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופרז על מחצית הדרך נושא התלונה:
רז ריקי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הינני תושבת העיר לוד ומקום עבודתי הינו הנתב"ג
מחיר כרטיס לנתב"ג מחירו 12 ש"ח לעומת מחיר כרטיס לת"א שמחירו 10 ש"ח
אינני מבינה מדוע מחיר כרטיס לנתב"ג שהמרחק מלוד לשם הוא מחצית הדרך מת"א עולה מחיר יותר יקר מנסיעה לת"א ??? ממש אבסורד הרי הרכבת שעוברת לת"א עוצרת קודם בנתב"ג אז איך יתכן הדבר שעלות הנסיעה יקרה יותר ב 2 ש"ח אם המרחק הרבה יותר קרוב ??? ממש חומר למחשבה ואולי מישהו יועלי בטובו לשלוח לי תגובה בנדון
כספי סוג הנזק :
להוזיל את מחיר עלויות כרטיס הנסיעה לנתב"ג פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,

תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה