פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי לקוני כרטיס חופשי חודשי (חודש 08) בשל עבודות תשתית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכבת ישראל החליטה על השבתת קו ב"ש-לוד לצורך עבודות תשתית מ-20/08-25/08
ברשותי כרטיס חופשי חודשי (חודש 08) אשר נקנה מבועד מועד, אי לכך מצפה אני לקבל
מרכבת ישראל החזר כספי כפי שנעשה לבעלי כרטיס חופשי חודשי בחודש 07 כאשר רכבת ישראל השביתה את קו ב"ש-קרית גת לצורך עבודות תשתית.

סוגייה נוספת, מדוע לבעלי כרטיס חופשי חודשי לא מגיע פיצוי בגין איחור של
הרכבת? האם בעלי כרטיס חופשי חודשי נענשים על כך בעוד שנוסעים אשר רכשו כרטיס רגיל זכאים לפיצוי.
לנוכח האיחורים והעיכובים הרבים בקו ב"ש-ת"א נוסעים רבים חשים שיצאו פראיירים כאשר רכשו כרטיס חופשי חודשי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ומתן פיצוי בגין איחורי רכבת לבעלי כרטיס חופשי חודשי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,

תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה