|
|
|
|
|
|
קריטריון לא נכון לפיצוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך השנה האחרונה נסעתי ברכבת מספר רב של פעמים בכל חודש לעבודה ובחזרה הביתה. ב 99% מהפעמים הרכבות איחרו כ 5 דקות בממוצע - שזה סביר לדעתי. אך בחודשיים האחרונים הרכבות שנסעתי בהן איחרו מספר רב של פעמים בלפחות 15 דקות ויותר. כאשר ביקשתי לקבל פיצוי הודיעו לי שפיצוי ניתן רק במקרה של איחור של 30 דקות ומעלה.
הדבר ממש מקומם מכיוון שכל איחור קטן , אפילו של דקה , משפיע על המשך יומו של הנוסע - בין אם הוא מאחר לאוטובוס ובין אם הוא מאחר למשמרת !!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב ובברכת גמר חתימה טובה,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|