פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רכבת נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה - תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמנו פויסיק אלברט ורוזנבלום נתן, היום 02/07/2007 היינו אמורים לעלות על רכבת של שעה 08:54 בתחנת נתניה, אשר הייתה אמורה להגיע בשעה 09:22 לתחנת תל-אביב השלום (לפי לוח זמנים שלכם).

הרכבת בוטלה ונאלצנו לעלות לעלות לרכבת של שעה 09:15 שגם היא היגיעה באיחור של כמה דקות (בערך 4 דקות), בגלל עומס של נוסעים שנוצר עקב הרכבת שבוטלה הוארך זמן שהייה בכל תחנה (גם הרכבת ישנה שכל דלת ודלת שלה היו אמורים לסגור ידנית )

הסיכום הוא הגענו לתחנת תל-אביב השלום באיחור העולה על חצי שעה שאמור לזכות אותנו בנסיעה חינם, אבל מנהל התחנה לא היה מוכן, לטענתו הרכבת שלנו הייתה אמורה להגיע לתחנה בשעה 09:30 ולא בשעה 09:22 לפי לוח זמנים (הוא לא היה מוכן לבוא ללוח זמנים).
האיחור היה לא 24 דקות כמו שהוא אמר, אלה 32 דקות.

תגובת הרכבת (אפילו לא קראו את התלונה שלי , התגובה לא קשורה):
לכבוד

מר אלברט פויסיק

א.נ.,



הנדון: פנייתך לרכבת ישראל בנושא איחור רכבת



ברצוננו להודות לך על פנייתך שבנדון על דבריכם ועל הערותיכם, אשר הועברו לגורמים המיקצועיים העוסקים בנושא, להתנצל בפניכם על הדברים ועל הקורות אתכם בעת נסיעתכם ברכבת ולהשיבכם, כי במקרה של איחור רכבת, אנו ממליצים לגשת, על אתר, למנהל התחנה בו ירדת מהרכבת כדי לממש את זכותך לקבלת פיצוי בגין איחור. עם זאת ולגופו של עניין, נשיבך כי רכבת ישראל רואה חשיבות רבה במתן שירות ללקוחותיה, ולכן גם החליטה לפצות את הנוסעים, בגין איחור רכבת העולה על 30 דקות. לכן, במידה ונוסע מעוניין, בקבלת פיצוי עבור נסיעה כנ"ל, גם בדיעבד, הוא מוזמן להעביר את כרטיס הנסיעה אלינו בדואר חוזר (עפ"י הכתובת המפורטת להלן, בליווי תכתובת זו) ואנו בודקים את הדברים, ובמידת הצורך שולחים כרטיס פיצוי לנסיעה בקו - תק לשימוש בכל עת.



קבלו נא את התנצלותנו הנוספת על אי הנעימות ואי הנוחות אשר נגרמו, תודה על הסבלנות ובתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות, משירותי רכבת ישראל.

בכבוד רב,

יריב אגמון

ממונה פניות הציבור

רכבת ישראל





ליצירת קשר:

אלברט 0505491162

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב ובברכת חג שמח,

תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה