פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודות תחזוקה ברכבת בסוף חודש אוגוסט - אי מתן פיצוי לנוסע חופשי חודשי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני בעל כרטיס חופשי חודשי בקו ת"א-חיפה לחודש אוגוסט.
בסוף החודש הנ"ל בוצעו עבודות תחזוקה בקו זה ועל כן לא יכלתי לנסוע בקו זה למרות שקניתי את הכרטיס בתחילת החודש ולא ידעתי שיתבצעו עבודות בקו בסופו.
כך יצא ששילמתי ממיטב כספי בתחילת החודש על חופשי חודשי ובעצם בסוף החודש נאלצתי לסוע באוטובוס ולשלם גם כן(בשל עבודות התחזוקה ברכבת).

פניתי לרכבת ישראל בעקבות כתבה שהתפרסמה ב NRG :
http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/631/085.html

פניתי לרכבת ישראל במייל ב 2.9 ולהלן תגובתם שהתקבלה ב 11.9 לאחר 9 ימי המתנה :

לכבוד
מר טל בן פורת
א.נ.,

הנדון: פנייתך לרכבת ישראל

ברצוננו להודות לך על הפנייה לרכבת ישראל ועל דבריך וכבר בפתח הדברים להשיב, לצערנו בשלילה על בקשתך לפיצוי. אנו מוצאים לנכון להוסיף ולהסביר, לאור הערותיך, כי כרטיס תקופתי חודשי מקנה לרוכשו את הזכות לביצוע מספר בלתי מוגבל של נסיעות בקו בתקופה הנקובה בו. מחירו של הכרטיס התקופתי מחושבת לפי עלותו של כרטיס בודד באותו הקו X 26 או 30 כרטיסים, תלוי אם המדובר בכרטיס בינעירוני או פרברי. כרטיס זה כפוף ללוח הזמנים הרשמי, אשר ייתכנו בו שינויים מעת לעת, כגון הגדלת מספר הקווים, צמצומם או ביטולם - כפי שאכן אירע. פרק זמן סגירת הקו אינו חריג באופן המשפיע על כדאיות רכישת הכרטיס התקופתי מלכתחילה. לפיכך, אנו דוחים את הבקשה לפיצוי.

קבל נא את התנצלותנו על אי הנוחות הזמנית אשר נגרמה ובתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות, משירותי רכבת ישראל.

בכבוד רב ובברכת שנה טובה,
יריב אגמון
ממונה פניות הציבור
רכבת ישראל
ת.ד. 18085 תל אביב 61180
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il

הופתעתי מתגובתם , כיוון שבתגובתם בכתבה של NRG נאמר בפירוש ואני מצטט :
"רק לאחר שפנינו להנהלת רכבת ישראל נמסר כי "כל מי שמחזיק בכרטיס חופשי חודשי בקווים בהם נערכו שיפוצים במהלך אוגוסט - יכול לשלוח את הכרטיס להנהלת החברה והוא יקבל זיכוי כספי על הימים בהם לא יכול היה לנצל את הכרטיס שברשותו".

אבקשכם להבהיר את העניין למען כלל הנוסעים שנפגעו מכיוון שישנן 2 תגובות סותרות למעשה של רכבת ישראל.

תודה ויום טוב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי/נסיעות חינם בקו כמספר ימי ההשבתה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה