פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקידי הפקחים בשעת הנסיעה ברכבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסע ברכבת באופן קבוע , כמעט יום יום מהרצליה לקריית-גת,יחסית נסיעה ארוכה.
ציבור הנוסעים, חלקו, נוהג להניח את רגליהם עם הנעליים על המושב הנגדי.
זוהי התנהגות בלתי מתחשבת בזולת, שלא לדבר על ההגיינה.
תאר לך אדוני המנכ"ל ,שאני צריך לשבת על מושב שלפני ישב מישהו
עם נעליו שלפני כן דרך דרך מקרה על צואת כלבים ?
אני שואל: מה תפקידו של פקח הרכבת ואיך מתכוונת חברת הרכבת לפתור
בעיה זו ???
דחיה מנסיעה ברכבת סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה