פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכבת שלא הגיעה ליעדה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה7/8/07 נסעתי ברכבת ישראל מתחנת לוד אל עבר תחנת באר שבע צפון אך מסיבה שאינה ברורה לי עד כה איש לא טרח להודיע שהרכבת מגיעה לקרית גת - תחנה סופית.
בתחנה נאמר לי שיצאו אוטובוסים שהרכבת מביעה התנצלות אך לאחר המתנה מייגעת של חצי שעה בשמש ופאת נסיבות אישיות מאלצות דחיפות נאלצתי לקחת מונית ספיישל מתחנת קרית גת לבאר שבע. נורא מצערת העובדה שבצחנה באותה עת נכחו לא פחות מ3 מנהלי תחנה ואף לא אחד מהם הצליל ךדאוג לתחלופה הולמת ולנציגות הולמת של הרכבת אלא רק הדפו אותי בגיחוח!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר על הנסיעה במונית ספיישל ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתך לרכבת ישראל


תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה