פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים קבועים במועדי הרכבת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסעת קבועה בקו חדרה-ת"א ובקו ת"א-ק.מוצקין.
לצערי, יש איחורים קבועים ברכבת בקווים אלו. לעיתים האיחור הוא של דקות ספורות (שעליו לא מקבלים פיצוי) ולעיתים מגיע עד לכ- 30-40 דקות! (במקרים חריגים אף יותר. בתאריך 2.9.07, לדוגמא, היה איחור בקו חדרה-מוצקין של שעתיים בשעות הלילה, ואפילו לא דאגו לנוסעים או הודיעו על צפי!)
הנושא הזה לא מובן לי! רכבת נוסעת על קו מסילות נפרד, מה שלא אמור לגרות ל"פקקים". ציפייה של נוסע ברכבת היא שהרכבת תגיע בזמן ליעדה! הוא בוחר ברכבת כדי לחסוך איחורים עקב פקקים.
איך תמיד יש "מפגש רכבות", "תקלה טכנית" (שאגב-זה קורה בזמן האחרון יותר מידיי. איך יש כ"כ הרבה תקלות טכניות ברכבות חדשות יחסית?!?!).
זהו זלזול באזרחי ישראל!
אני מצפה (כמו רבים אחרים) לפתרון הבעיה.
מצב זה לא יכול להמשך!

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
תגובה:
רכבת ישראל


תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה