פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ידוע הציבור שמגיע לו כרטיס פיצוי כאשר הרכבת מאחרת מעל חצי שעה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להביא לידיעת הציבור הרחב שכאשר הרכבת מאחרת בחצי שעה על פי תקנון הרכבת זכאי הנוסע לקבל כרטיס חינם. כאשר הרכבת מאחרת בשעה הוא זכאי לקבל שני כרטיסים. תלונתי היא בעובדה שכאשר הרכבת חורגת מעבר לחצי השעה הכרטיסן אינו מכריז ברמקול שהנוסעים יכולים לקבל כרטיס פיצוי, וכך נוצר מצב אבסורדי שרק חלק קטן מהנוסעים שיודעים על התקנון מפוצה על הזמן הרב שאיבד. כלומר הנהלת הרכבת בפרוש מנסה להסתיר תקנון זה והדבר מביש ומשפיל. לצורך המחשה היום בתאריך 25.9. הרכבת מת"א לנהריה שיצאה ב-19:07 איחרה בכ-40 דקות כולל ירידה מרכבת אחת בעכו ועלייה שם על אחרת עד נהריה, ונכון ניחשתם, הנהלת הרכבת הודיעה שהיא מצטערת על האיחור אך שכחה להזכיר שמגיע לנוסעים פיצוי כרטיס חינם...
כאשר הרכבת מאחרת מעל חצי שעה להודיע ברמקול שהנוסעים רשאים לקבל כרטיס חינם. פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה