פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של שעה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת רכבת סבידור תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הרכבת שבה אמורה הייתי לנסוע לחיפה היתה רכבת מהירה והכרטיס ששולם היה עבור רכבת מהירה. הרכבת נכנסה לרציף עמוסה, והכרוז הכריז לא להעלות עליה כי בעקבותיה תגיע רכבת נוספת. הרכבת הנוספת הגיעה כעבור כ-10 דקות .
מיותר לציין שהיא לא היתה מהירה ועצרה גם בקיסריה ופרדס חנה.
לסיכום במקום להגיע לחיפה בשעה 6.10 געתי בסביבות השעה 7.00 .
הנסיעה לחיפה ארכה קרוב לשעה ארבעים וחמש קרוב לשעתיים.
מיותר לציין שהמשפחה שאמורה לקחת אותי מהתחנה חיכתה לרכבת קרוב ל-40 דקות.
איך אתם רוצים שהצבור יסע בתחבורה ציבורית כשכל פעם יש עיכובים והרכבות מאחרות. מיותר לציין איזה עוגת נפש נגרמה לי ולכל נוסעי הרכבת שחלקם הגדול ישב במעברים.

לידיעתכם אני הרכבת היא כלי תחבורה נפלא אבל מדוע קוראות התקלות?
יש בידי הכרטיס ואני חושבת שמגיע לי פיצוי כלשהו על הנסיעה הבלתי נסבלת..
עוגמת נפש סוג הנזק :
תכנון יותר נכון ברכבות ופחות זלזול בנוסעים פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.




בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה