זלזול בנוסעים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ה' האחרון נסעתי ברכבת מב"ש לת"א, הרכבת הייתה עמוסה "ומפוצצת"בנוסעים שאף עמדו במעברים עד שאי אפשר היה לנוע בין הקרונות כלל, ולצערי הייתי עד לאירוע המביש הבא: עם תחילת הנסיעה הגיע כל צוות המאבטחים והמפקח ברכבת לקרון הראשון הקימו ממש בכח תוך הקמת המולה וויכוחים את היושבים שלא היה ברשותם כרטיס "שמור" (שמרביתם היו חיילים) ואילצו אותם להצטרף לעומדים בטענה שאלה הם ההוראות וזהו, במהלך הנסיעה התישבו בחלק קטן מהמושבים הריקים מספר נוסעים שאח"כ הובן כי הם קשורים לעובדי הרכבת וגם המאבטחים ועובדי הרכבת ברוב חוצפתם התיישבו בחלק מהמקומות השמורים, כן, מאותם מקומות שקודם לכן הקימו מהם בכח את הנוסעים והחיילים ועל אף זאת נשארו מושבים ריקים בו בזמן שעמדו נוסעים תוך כדי כך שהעומדים מביטים בהם בעניים כלות ובשאט נפש.
לטענתי מדוע לא הציבו שלט קטן בכניסה לקרון שהקרון הוא למקומות שמורים ובכך היו מונעים מראש את ההמולה, הוויכוחים, ואת עוגמת הנפש, נעניתי ע"י המפקח ברכבת מתוך נסיון לגלגל ליידי הנוסעים את האחריות למצב "שאם הייתם נכנסים לאתר הרכבת באינטרנט הייתם יודעים שהקרון הראשון הוא למקומות שמורים, לנוכח תשובה כזו - "נשברתי", כי מה אפשר כבר לצפות מעובד של גוף מונופוליסטי ממשלתי ש"בא רק לדפוק שעון ולקבל משכורת", מה טובת נוסע וצרכיו מעניינים אותו?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להעמיד את צרכי הנוסע (לקוח) בראש סולם העדיפות ולהת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|