פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת בציבור הנוסעים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מתוקף תפקידי כמהנדסת מערכות אני נוסעת מדי יום מב"ש לפארק המדע ברחובות ובחזרה, בתאריך 5/11/07 איחרה הרכבת שיצאה מת"א לבאר שבע ביותר מ30 דק',למרות שהחוק מחייב החזר, בבואנו לתחנת הרכבת מסתבר שמנהל התחנה איננו והעובדים שבתחנה לא מחזיקים חותמת המעניקה החזר נסיעה, לא ברור מדוע בתור לקוחה אני צריכה להסתובב מס' ימים עם כרטיס בתקווה שלא יילך לאיבוד עד שיתמזל מזלי ואזכה לראות את מנהל התחנה, היום בבוקר 7/11/07 בשעה 7:00 מנהלת התחנה הסתובב לו, העובדות סירבו לקרוא לו להגיע ולחתום או לנסות להשיגו בסלולר וטענו שאין לי ברירה אצטרך לחכות גם במחיר הפסד הנסיעה ברכבת (איחורים נוספים וזמן עבודה)!!!
ראוי לציין כי בעיות אלו וזלזול באנשים קורה בעיקר בתחנת באר שבע אוניברסיטה מאחר ובלוד וברחובות מייד מזכים בפיצוי.
עלבון סוג הנזק :
לא לאחר!!! ואם קורות תקלות אזי שבכל תחנה תהיה חותמת פיצוי!!! פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.




בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה