פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
CHECK-IN ברכבת ישראל נושא התלונה:
לוטם שלמה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
הבן שלי, קצין שמשרת בבאר שבע.
65 דקות !! לפני מועד יציאת הרכבת הוא כבר נמצא בתחנה.
עשרות ואולי מאות אנשים מנסים להכנס לתחנה.
שעה לאחר מכן הוא מתקשר ואומר "אבא, ראינו את הרכבת יוצאת מהתחנה ולא הספקנו להגיע אליה כי עיכבו אותנו בכניסה".
אתם מבינים... למעללי ומחדלי רכבת ישראל יש להוסיף תהליכי Check IN ארוכים יותר מנתב"ג...
* הם לא מסוגלים לתכנן עומס נוסעים בימים לחוצים ...
* כבר הפסקנו להתלונן על נסיעה של 100 ק"מ בזמן של למעלה משעה וחצי מבאר שבע לת"א (כמו מת"א לאתונה...)

מנהלי רכבת ישראל צריכים להתבייש באופן אישי, כל אחד ואחד, על מעורבותם והשתיכותם לארגון ארכאי כזה - תתבישו !!

שלמה
עלבון סוג הנזק :
להפסיק את החלמאות ולבצע שידוד מערכותבקרב צמרת הרכבת פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה