פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבוש בזמנים וזלזול בנוסעים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום, 10.01.08, נסע בני, חייל המשרת בחיפה, ברכבת של 08:00 מחיפה לבאר שבע. הרכבת הייתה אמורה להיות רכבת ישירה. כשהגיעה הרכבת לתל אביב נשמעה הודעה כי הקו ממשיך למודיעין וזאת ללא כל התראה מוקדמת. הרכבת הגיעה למודיעין בה לא ירד או עלה איש (מאחר וזאת הייתה אמורה להיות רכבת ישירה) ומשם נסעה לנתב"ג בה נתבקשו הנוסעים לרדת ולחכות לרכבת לבאר שבע. בני שהיה אמור להגיע ב12:45 הגיע ב-13:15. איחור של שעה ומחצה. עד מתי יימשך הזלזול של רכבת ישראל בנוסעים? בני סיפר לי שהייתה אישה ברכבת שאיחרה ללוויה. האם רכבת ישראל יכולה להמשיך לעשות ככל העולה על רוחה ולזלזל בנוסעים דרומה? אני בטוחה כי דבר דומה לא הייתה מעזה לעשות לנוסעים בתל אביב. האם הנוסעים דרומה הם שפני הנסיון של הרכבת? אני פונה אליכם מאחר וכל פניותי הקודמות בנושאים דומים הן לרכבת והן לשר התחבורה לא נענו.

בברכה

חיה סרוסי
וכל השאר סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה