|
|
|
|
|
|
עיכוב איחור |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראש-העין |
כתובת: |
תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי כרטיס .מתחנת רכבת רה"ע לחיפה לבת גלים הלוך ושוב .אני נכה צהל .עליתי בשעה 10.40 וירדתי באונברסיטה וחלפתי רציף. בחזרה מחיפה ירדתי שוב באונברסיטה וההתייבשנו שם קרוב ל25 דקות.אפילו הכרוז אמר שמיצטערים על העיכוב.עמדתי שם עם הגבס עם כאבים רוצה להגיע הביתה וליבלוע כדור נגד כאבים.רכבת ישראל מזלזלת והלחטי ליפנות אליכם למען הרגישות שלהם ולמען ישלמו על טעויות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
רכבת ישראל |
פתרון: |
|
|
|