פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב איחור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש-העין כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי כרטיס .מתחנת רכבת רה"ע לחיפה לבת גלים הלוך ושוב .אני נכה צהל .עליתי בשעה 10.40 וירדתי באונברסיטה וחלפתי רציף. בחזרה מחיפה ירדתי שוב באונברסיטה וההתייבשנו שם קרוב ל25 דקות.אפילו הכרוז אמר שמיצטערים על העיכוב.עמדתי שם עם הגבס עם כאבים רוצה להגיע הביתה וליבלוע כדור נגד כאבים.רכבת ישראל מזלזלת והלחטי ליפנות אליכם למען הרגישות שלהם ולמען ישלמו על טעויות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה