|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר קניתי כרטיס חופשי חודשי ובמקביל גם בעלי קנה לי . שלחתי את החופשי החודשי לרכבת ישראל ואמרו שיחזרו אלי , הודעתי מספר פעמיים לנציגים שאין להם מושג מה זה שרות או לקוח שאני בשמירת הריון ואני מעונייינת בהחזר כספי . חזרה אלי מישהי אחרי חודש וחצי מהנהלת החשבונות ואמרה לי שהיא מעוניינת לשלוח לי חופשי חודשי לחודש פברואר , הסברתי לה שאני בשמרית הריון ואני מעוניינת בהחזר כספי . עדיין אין עם מי לדבר בכלל בפניות הציבור זה כמו לדבר לקיר.
מקווה שיענו במהרה לתשובה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל
פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
|
פתרון: |
|
|
|