פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר קניתי כרטיס חופשי חודשי ובמקביל גם בעלי קנה לי . שלחתי את החופשי החודשי לרכבת ישראל ואמרו שיחזרו אלי , הודעתי מספר פעמיים לנציגים שאין להם מושג מה זה שרות או לקוח שאני בשמירת הריון ואני מעונייינת בהחזר כספי . חזרה אלי מישהי אחרי חודש וחצי מהנהלת החשבונות ואמרה לי שהיא מעוניינת לשלוח לי חופשי חודשי לחודש פברואר , הסברתי לה שאני בשמרית הריון ואני מעוניינת בהחזר כספי . עדיין אין עם מי לדבר בכלל בפניות הציבור זה כמו לדבר לקיר.
מקווה שיענו במהרה לתשובה
כספי סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל


פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה