פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זריקת כל הנוסעים מהרכבת ללא סיבה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
די לחשוב כי בגוף גדול לא ייתנו הדין. די לזלזל בנו.
דומה כי אין גבול לזלזול בחוקי המדינה בתנאי הרשיון להפעלת רכבת ובכלל, וכמובן לציניות, לזלזול ולחוסר האכפתיות של רכבת ישראל ובפרט של אנשי השטח שלה באופן אישי – שירות הלקוחות, מנהלי תחנות וכיוצ"ב. נראה כי מרוב איחורים וזלזול בציבור ברכבת ישראל במשך תקופה ארוכה, אנשי הרכבת מרשים לעצמם וחוצים גבולות בהחלטות שלהם, מבלי להסביר משהו, התייחסות קטנה, כלום רק להחמיר את התנהגותם, כפי שמפורט להלן.
יודגש, כי אשמח לדעת כי הייתה הצדקה אמיתית וכנה לסבל הנורא שיפורט להלן. קשה לחשוב על התייחסות כזו בשנת 2008 לבני אדם ע"י גוף כמו רכבת ישראל. מדובר במקרה קשה ולא באיחור שהפך אצלנו לחם חוק כגזירה משמים וגם זה לא צריך להיות כך.
לגופם של דברים ואנשים: במועדים 29/1/08 שעה 18:09 לא יצאה הרכבת מרחובות לאשקלון בניגוד ללוח הזמנים.
הודעת הכרוז ציינה כי הרכבת תאחר ב- 30 דקות!.
לאחר מעל 30 דקות הגיעה סוף סוף הרכבת. דא עקא, שהרכבת עצרה באשדוד ולא המשיכה לתחנה האחרונה שלה באשקלון!!!!!!!.
הכרוז הודיע לכולם- זקנים צעירים וטף - לרדת ולהמתין על הרציף כי רכבת אחרת תיכנס תוך 2 דקות. סתם ולא פירש כמו בעדר צאן עסקינן.
הרכבת שהורידה את כולם בניגוד לכל דין ו/או נוהג מקובל ו/או תנאי רשיון ההפעלה והחוק בכלל, בלי לנמק ולהסביר וכנראה שלא הייתה להם סיבה, סבה על עקביה ונסעה לכיוון צפון חזרה!!!!. לא תקלה לא מכשול, סתם מסיבותיה שלה השמורות עימה ועם מפעיליה ומנהליהם.
לאחר מספר דקות הודיעו בתחנה באשדוד, כי הרכבת תיכנס עוד 5 דקות. למותר לציין כי גם הפעם לא הגיעה רכבת. ושוב לאחר מספר דקות.
לבסוף הגיעה הרכבת. הרכבת הגיעה לאשקלון לאחר השעה ב- 19:45 או בסמוך!!!! (כשלפי לוח הזמנים אמורה הייתה להגיע ב- 18:40 או בסמוך).
מעבר לאיחור הנוראי, במועדים הרלוונטיים לתלונה זו, התחוללה סופה. עצים נפלו, גשמי זלעפות וברד ניתך ארצה. גם אם נניח שהייתה סיבה מוצדקת לאיחור הראשוני של הרכבת ברחובות, הורדת הנוסעים במזג האוויר באשדוד מבלי להמשיך לתחנה הבאה באשקלון הייתה זלזלנית, חצופה, עבירה בכוונה תחילה, רשלנות זדונית, דבר מסוכן ובניגוד לחוק האזרחי על ענפיו השונים.
לא זו אף זו. לא ניתן היה באשדוד למצוא מחסה לאחר שהנוסעים הושלכו כלאחר יד אל הרוחות, הברד וגשם הזלעפות שניתך. הרי כל רגע עמדה להיכנס הרכבת הגואלת לפי הנחיות הכרוז וצריך היה להמתין לה ברציף, אחרת יוותרו הנוסעים בתחנה לנצח!!!! הגשם הרביץ ואנשים נרטבו עד לשד עצמותם בברד כמו חסרי בית, ממתינים לרכבת שתוך 2 דקות תיכנס.... ברציף... לא מוגנים, חשופים, הנה היא כבר נכנסת... וכלום....
מי ולמה החליט להוציא את הנוסעים באמצע הדרך????????? כשהרכבת נוסעת ותקינה וחוזרת על עקבותיה?!?!?!?!?!?!?
יתרה מכך, מפעילי הרכבת שבשיא החוצפה ובניגוד לכל דין זרקה, זאת ולא אחרת כשנמנעו להסביר למה?!?!?!?!, את נוסעיה מבלי להמשיך כמתחייב לתחנה הבאה, לא הייתה תקולה. הרי היא סבה על עקביה מיד כשנזרק אחרון הנוסעים החוצה וחזרה לכיוון צפון. אשקלון כידוע הינה תחנה רשומה ואף נמצאת פחות מ- 10 דקות נסיעה מהתחנה באשדוד. מה הנוסעים לא זכאים לזה!?!?!?!?!?
לא הייתה שום סיבה המתקרבת להיות מוצדקת למהלך של הנהלת הרכבת ומי מעובדיה שיקחו חלק בתובענה המתגבשת בימים אלה. לא הייתה סיבה ולא הוכרזה סיבה, סתם באופן שרירותי החליטו וביצעו.
טלפונים בהולים לשירות לקוחות הרכבת לא הועילו. בעזות מצח וחוצפה ענתה טלפנית כי אין לה מושג מה קורה והיא יודעת רק לתת זמני יציאת רכבות.
סירובה להעביר את הממונה היה תמוה ומקומם. התעקשויות אינספור הביאו לבסוף את ממונה, מנהל המשמרת (להלן-הממונה), לקו הטלפון.
דא עקא שהממונה נמצא משקר במצח נחושה (שמות האנשים כמובן ידועים לח"מ). בתחילה טען הממונה כי אין לו מידע לגבי הבעייה והורדת הנוסעים בכלל ובמזג אויר כמתואר בקצרה בפרט.
בהמשך, טען כי אינו יכול להיענות לבקשת הח"מ להעביר את מספר הטלפון של מנהל תחנת אשדוד. בנימוקו הזלזלני טען כי אין טלפונים קוויים בתחנות הרכבת אצל מנהלי התחנה והקשר הוא רק באמצעות מכשירי מירס!!!!!.
הטיעון עז המצח והשיקרי תוך זלזול מופגן חצה גבולות חוקיים ונורמטיביים. הח"מ מחה על הזלזול של הממונה והודיעו כי השיחה מוקלטת מתחילתה. או אז "נזכר" הממונה כי בעצם יש טלפונים אצל מנהלי התחנות רק שאלה חסויים...
אחר כך עוד ניסה הממונה להוציא עצמו בטענות חדשות מתוך שלל הדברים שטען קודם שקיבל הודעה (שאינה מתחייבת על פי חוק) על הקלטת השיחה.
למותר לציין כי הוא לא התעסק עם הבעיה בזמן אמיתי שהופנתה אליו וניסה "לנקות" את תשובותיו וזלזולו הקודם. ממש חבל.
האמור לעיל הינו בכלליות ולמותר לציין כי המסכת ארוכה, מבישה מקוממת ובניגוד לכל דין ו/או נוהג והיא תוצג בהרחבה בכל המוסדות והגופים שלהלן.
התנהגות הרכבת לרבות אנשי שירות הלקוחות דלעיל, מנהלי תחנות אשדוד, רחובות ואשקלון כמו גם הנהלת הרכבת ורכבת ישראל יידרשו הן ליתן תשובות מושכלות וענייניות הן לגופים המבקרים במדינה לרבות נציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה, גופים חברתיים, גופי קבילות ציבוריים, והן בפני ערכאות שיפוטיות לרבות בתובענות אישיות כנגד מקבלי החלטות תמוהות בלשון המעטה בזמן אמת, ויידרשו למתן פיצוי הולם ומוגדל למי מציבור הנוסעים שנזרקו מהרכבת כמצויין בקצרה לעיל ובמקביל למהלך הכולל תישקל ברצינות, מעבר לפנייה לתקשורת הציבורית, פנייה לבג"צ לקבל את עמדת רכבת ישראל לעוול, עשיית דין עצמי, זלזול, פגיעה בזכויות הפרט, עבירות על חוקי המדינה ותנאי רשיון הפעלת רכבת, ביצוע מהלך מסוכן ושרלטני, ועוד ככל שיידרש.
מהאנשים אליהם תועבר התלונה ברכבת באמצעות אתר תלונה, מבוקש כבר כאן להביא מכתב זה לידיעת האנשים-ממלאי התפקידים במועד הרלוונטי-שצויינו בו מבעוד מועד.
מה ניסו להשיג בכך? אם הייתה תקלה אמיתי כיצד הרכבת נסעה על עקבותיה ולא המשיכה 10 דקות לתחנה הרשומה שלה תוך הקרבת בריאותם של בני אדם? מה חסכו כאן על חשבון בריאות הציבור וזכויותיו? מי קיבל את ההחלטה ולמה? מה עומד מאחורי הדברים? נראה כי אלה רק מקצת השאלות ונראה כי הפעם יש ללכת עם העניין הלאה ובמשנה מרץ. הגיעו מים עד גועל נפש.
למותר לציין כי הכרוז רק נתן הוראות ולא הסברים, כמו גם שירות הלקוחות כאמור לעיל.

בברכה,
יואל.

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל


פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה