פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסי חופשי חודשי תקולים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב העתק של התלונה ששלחתי לרכבת ישראל:

שלום,
מספר ימים לפני חודש פברואר רכשתי כרגיל כרטיס חופשי-חודשי אשקלון תל-אביב משולב עם הרכבת וחברת דן.
ב 1.2.2008 ניסיתי להעביר את הכרטיס בתחנת אשקלון והכרטיס לא עבר (נאמר לי שלפעמים המכונה לא קוראת טוב את הכרטיסים), בתל אביב הכרטיס גם לא עבר.
פניתי למנהל תחנה בתל אביב והוא אמר לי להחליף את הכרטיס אצל הקופאית.
ב 4.2 החלפתי כרטיס, הכרטיס עבר בתחנת תל אביב האוניברסיטה אבל לא עבר באשקלון ובתחנת תל אביב השלום.
אני נוסע קבוע ברכבת וכל חודש קונה כרטיס חופשי חודשי בסכום של כ 630 ש"ח.
למה אני צריך לחכות כל פעם לנציג בתחנה כדי שיכניס אותי ולהחליף כרטיסים אצל הקופאית.
דרך אגב, ראיתי עוד אנשים שקרה להם אותו המקרה.
תמורת הכסף ששילמתי מגיע לי שרות טוב יותר.
אשמח לתגובה.
תודה.


פיצוי כספי על בזבוז הזמן שנגרם כתוצאה מההמתנה לנציג שיכניס אותי בתחנה פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם. תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה