|
|
|
|
|
|
מדוע אינם משיבים לתלונה 26108? |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נמסר בתלונה המקורית לפני מספר חודשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל
פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
בכבוד רב, |
פתרון: |
|
|
|