|
|
|
|
|
|
סגירת קו רכבת ירושלים בית שמש ? {תל אביב} ללא ידיעת ציבור הנוסעים |
נושא התלונה: |
גולן שרה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ה האחרון החניתי את רכבי בתחנת בית שמש במטרה לנסוע לת"א. ידעתי שכל שעה יש רכבת והגעתי מעט לפני הזמן. לתדהמתי ליד התחנה עמדו כ25 איש אולם
התחנה היתה סגורה ללא שום שילוט או הודעה מדוע ומה קורה, איש מהעומדים
גם כן לא ידע מה קרה. לאחר מספר דקות אמר מישהוא שהקו סגור לצורך שיפוצים עד יום א. כמובן שכל הנוסעים נאלצו לחפש פתרונות חלופיים שלא כ"כ קיימים בתחנת בית שמש. מסתברלמשל אין שום מוניות שרות לת"א כיון שיש להם הסכם לא להתחרות ברכבת גם כשהיא לא קימת...
לאחר בירור נאמר לי שבעוד כחצי שעה יהיה אוטובוס לת"א אולם שמסלולו ארוך והוא מגיע לת"א רק לאחר כשעה וחצי ואני רציתי לקצר...
נאלצתי אם כן לקחת את רכבי למרות שבעלי היה עם רכב בת"א, כמובן שזה גזל ממני גם זמן חיפוש חניה וגם כסף. וכמובן את הזמן שבו המתתנתי לרכבת שלא באה. לאור האמור לקחתי מספרי טלפון של חלק מהנוסעים ואנו שוקלים להגיש תביעה נגד הרכבת אם הם לא יתנצלו ויפצו אותנו כראוי.
בתודה מראש
שרה גולן - אפרת
02 9932328
0524755081
|
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל
פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
|
פתרון: |
|
|
|