פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של כרטיסן (מאיר דהן) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/02/2008 נסעתי ברכת של שעה 2208 מת"א ללהבים .

כאשר עליתי לרכבת עמד לידי הכרטיסן אך לא ציין כי
הקרון הוא קרון שמור , כאשר התחלף הכרטיסן באחר , ישב גם הוא בספסל מאחורי וגם
הוא לא ציין כי הקרון הוא שמור . רק לאחר שעה(!) של נסיעה, כאשר הערתי לאחד
מחבריו לשיחה של הכרטיס,(כאשר קולו הרם העיר אותי משנתי) שהוא מפריע לי, קם הכרטיסן
(מאיר דהן) ודרש ממני לעזוב את המקום בטענה כי הוא "עושה את עבודתו" וכי
"אין זה בסדר לתפוש מקום שמור ברכבת"(מיותר לציין כי הוא ישב מאחורי במשך כמעט שעה וכי הרכבת הייתה ריקה יחסית וכן הקרון השמור ).

אני טוען שאין זה בסדר שאדם אינו ממלא את תפקידו ומודיע על כך שהקרון שמור , וממלא את תפקידו רק שנוח לו ותוך אפליה ברורה (אני הערתי לחבריו , ובתגובה ישירה הוא שאל אותי אם יש לי כרטיס שמור והוציא אותי מהקרון ).
עלבון סוג הנזק :
הסדרת נהלי העבודה של הפקח וכן שירות מוסרי יותר פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.




בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
רכבת ישראל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה