פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עלייה לרכבת מחוף הכרמל לנהריה, בעקבות סדרן שלא נתן לי לעלות עם ילדה נכהi נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה06.04 בשעה 09:40 רציתי לעלות על הרכבת לכיוון נהריה.

אני נמצאת עם נערה בת 19 שנכה (יש לה 100% נכות) חיכינו למעלה משעה מכיוון שהרכבת איחרה ב20 דקות.

כאשר רצינו לעלות על הרכבת, לקח זמן כי היה צריך להעלות את הילדה ,והסדרן דחף אותנו וצעק עלינו לזוז ולא נתן לנו להיכנס לרכבת.
מה גם שסגר את הדלת על רגלה של הנערה.

הלכתי אל מנהל התחנה, רונן גולן, על מנת לשאול לשמו של הסדרן ולשאול האם התנהגות זו מקובלת ברכבת ישראל , והוא הורה לי לצאת החוצה והראה לי את הדלת יציאה ואמר לי בצעקות שלא לחזור לפה ואף הביא שומר ביטחון
על מנת שלא אוכל להיכנס אליו ולהתלונן פעם נוספת.

הייתי מצפה מרכבת ישראל אשר משרתת את כלל המידה ובעלת מונופול גדול בשוק, לתת עזרה ויד גם לילדים ואנשים נכים ולא לנעול את הדלת בפנים.

אין ספק כי בהתנהגות לא הולמת מסוג זה לא נתקלתי בחיי, ובתור אשת שירות אשר יודעת מזה לתת שירות , אין ספק כי התנהגות מסוג זה לא מקובלת כלל וכלל על הדעת.

עוגמת נפש סוג הנזק :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו את פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך וננשיבכם.




בכבוד רב,

תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה