פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר זהה-כרטיס שונה. פגיעה בזכויות נוסעי הרכבת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
‏12/03/2008




לכבוד
הנהלת רכבת ישראל

א.ג.נ.,

ברצוני להביא לידיעתכם כי כנוסעת ותיקה של הרכבת אני סובלת מאוד מנושא הכרטיסים הממוקדים ביעד עלייה ספציפי.
אני נוהגת לרכוש כרטיסיה של 12 כרטיסים לנסיעה מהקריות לתחנת חיפה בת גלים (אני עובדת במרכז רפואי רמב"ם).
אם אני רוכשת כרטיסיה בתחנת הרכבת שבחוצות המפרץ איני יכולה לעלות באמצעותה בתחנה שבקרית חיים, ולהיפך, זאת למרות שמחיר הנסיעה משתי תחנות אלו אל תחנת חיפה בת-גלים הוא זהה, כמו כן, אינני יכולה לצאת באמצעות כרטיס שנקנה בתחנה אחת מהתחנה האחרת סמוכה.
הדבר גורם לי לעוגמת נפש רבה, למצבים מביכים ולנזק עקב איחורים לעבודה.
אין כל הגיון היכול להסביר מצב זה בו כרטיס במחיר זהה לא מאפשר כניסה בתחנות רכבת הסמוכות זו לזו. כמו כן, אציין כי לצערי בצוות העובדים אין כל ישועה או הבנה, יתרה מכך, בתחנת ק.חיים לדוגמא, העובדת בקופת התחנה, (השם שמור עימי), אף מערימה קשיים ומתייחסת בעוינות כשאני זקוקה לעזרה.
אודה לטיפולכם והתייחסותכם המיידית.
במידה ולא אקבל טיפול הולם ופתרון הבעיה הנ"ל תוך זמן סביר, איאלץ לפנות לגורמים משפטיים אשר יעזרו לי ולציבור הגדול של חברי לעבודה ברמב"ם ובכלל, אשר ידוע לי כי סובלים מאותה בעיה בדיוק, לפעול כנגד עוול זה ולמיצוי זכויותינו כצרכנים.



בכבוד רב,

סילבי קדישי
טרומפלדור 8, קרית אתא
טל': 077-5100035



העתק:
המועצה לצרכנות
רכבת ישראל - פניות הציבור ת.ד. 18085 ת"א 61180 פקס: 6937443 – 03 דוא"ל : [email protected]
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.co.il
תגובה:
הנדון: פנייתכם לרכבת ישראל


פנייתך לרכבת ישראל התקבלה וברצוננו לעדכן, כי זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. נשמח לכן אם תוכלו איפא להעביר את פירטי הדברים/השאלות הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.




בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה