|
|
|
|
|
|
מקומות שמורים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בררתי בקופה על מקום שמור ונארמ לי שאין מקומות שמורים בימי ראשון וחמישי.כמו כן מצויין באתר הרכבת מידע זה
נסעתי מתחנת השלום לבאר שבע בשעה 14.11 נכנסתי לאחד הקרונות ולאחר כחצי שעה נכנס המבקר ואמר שאלו מקומות שמורים ויש לעבור אמרתי לו שבקופה אמרו שאין מקום שמור והוא ענה שאתלונן על הקופאית אבל יש ביום ראשון מקום שמור שאר הנוסעים אמרו אותו הדבר אך זה לא עזר הצעתי לשלם את ההפרש אך הוא לא הסכים למרות שהקרון היה ריק.נאלצתי לעבור לאורך כל הרכבת עד שמצאתי מקום בקרון ללא מזגן ביום חם.אני חושבת שהתנהגות זו מחפירה וכדאי שיחליטו האם יש או אין שמור בימים אלו ושתהיה אפשרות לשלם ברכבת. שם המבקר רמי גאון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|