פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בטיפול בבקשה להחזר כספי נושא התלונה:
Front Ilan שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תלונה ש "מטופל" במחלקת פניות הציבור שלא מוכנה לומר מתי תהיה תשובה!!! אני מבקש התחייבות לפתרון עד תאריך סביר.
From: Front, Ilan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, May 01, 2008 4:05 PM
To: פניות הציבור
Subject: החזר עבור כרטיסים ליעד שגוי

שלום רב,
לפני מספר ימים ביקשתי לקנות כרטיסית מבוגר מנתניה לרחובות במכשיר המוצב בכניסה המזרחית לתחנת נתניה.
לאחר שיצאו הכרטיסים וכבר העברתי אחד בעמדת הכניסה, גיליתי שהכרטיסיה (12 כרטיסים) היא לבאר שבע ולא לרחובות.
יצאתי שוב וקניתי כרטיסיה לרחובות.
פניתי למנהל התחנה בנתניה שהחתים את הכרטיס לבאר שבע כאילו לא השתמשתי בו, אבל אמר שלא יוכל לזכות אותי על הכרטיסיה ללא אישורכם.
אני מבקש שתאשרו למנהל התחנה בנתניה או ברחובות לזכות אותי בסכום הכרטיסיה – 380 ש"ח (שאותה כמובן אחזיר) או להמיר אותה בכרטיסיות מנתניה לרחובות.
אנא הודיעו לי לאיזו תחנה ולאיזה אדם בתחנה עלי לפנות על מנת לטפל בנושא.

בתודה
אילן פרונט
הכלנית 14 בית יצחק
054.5209.326

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.


בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.


בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה