|
|
|
|
|
|
סחבת בטיפול בבקשה להחזר כספי |
נושא התלונה: |
Front Ilan |
שם/כינוי: |
יום שני 28 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תלונה ש "מטופל" במחלקת פניות הציבור שלא מוכנה לומר מתי תהיה תשובה!!! אני מבקש התחייבות לפתרון עד תאריך סביר.
From: Front, Ilan [mailto:[email protected]]
Sent: Thursday, May 01, 2008 4:05 PM
To: פניות הציבור
Subject: החזר עבור כרטיסים ליעד שגוי
שלום רב,
לפני מספר ימים ביקשתי לקנות כרטיסית מבוגר מנתניה לרחובות במכשיר המוצב בכניסה המזרחית לתחנת נתניה.
לאחר שיצאו הכרטיסים וכבר העברתי אחד בעמדת הכניסה, גיליתי שהכרטיסיה (12 כרטיסים) היא לבאר שבע ולא לרחובות.
יצאתי שוב וקניתי כרטיסיה לרחובות.
פניתי למנהל התחנה בנתניה שהחתים את הכרטיס לבאר שבע כאילו לא השתמשתי בו, אבל אמר שלא יוכל לזכות אותי על הכרטיסיה ללא אישורכם.
אני מבקש שתאשרו למנהל התחנה בנתניה או ברחובות לזכות אותי בסכום הכרטיסיה – 380 ש"ח (שאותה כמובן אחזיר) או להמיר אותה בכרטיסיות מנתניה לרחובות.
אנא הודיעו לי לאיזו תחנה ולאיזה אדם בתחנה עלי לפנות על מנת לטפל בנושא.
בתודה
אילן פרונט
הכלנית 14 בית יצחק
054.5209.326
|
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
רכבת ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.
בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.
בכבוד רב,
|
תגובה: |
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.
וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
|
פתרון: |
|
|
|