פרטי התלונה

תלונות רכבת ישראל

תלונות רכבת ישראל

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רכבת ישראלשעות פתיחה רכבת ישראל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת קוים והעלאת מחירים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כל הארץ כתובת:
כל הארץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכבת ישראל סוגרת את הקוים מת"א לדרום לשלושה ימים באמצע השבוע, אך במקום להוריד מעלות כרטיס הנסיעה החופשי חודשי את עלותם היחיסית של הימים האלו, היא העלתה את המחיר של הכרטיס בחודש יולי (אחרי שגם ביוני עלה המחיר)
מחיר הכרטיס הוא 638 שקלים, סכום גבוה בהחלט שקשה לרובנו לשאת אותו, וכעט נאלץ לשלם בנוסף אליו לפחות 50 שקל ליום על אוטובוסים וחלופות אחרות. במעמד קניית הכרטיס הקופאית אינה מציינת שהקו לא יעבוד במשל 3 ימים
כספי סוג הנזק :
החזרת הסכום היחסי בחודש הבא פתרון נדרש :

רכבת ישראל שירות לקוחות

, תגובה:
רכבת ישראל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם לרכבת ישראל. זוהי הכתובת לפניות הציבור בדואל לרכבת ישראל. אנא העבירו פירטי הדברים הנה ואנו נעבירם לתעודתם ו/או נבודקם בהתאם לצורך ונשיבכם.

בתקווה כי תמשיכו להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל.



בכבוד רב,
תגובה:
תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-6117000 או 5770 * מכל טלפון נייד.

וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה